Postmottak

Harstad kommune har felles postmottak som håndterer og fordeler alle typer post til enheter og tjenester i kommunen. Posten fordeles til saksbehandling i flere system. Kommunen har fullelektronisk arkiv og foretrekker å motta post elektronisk fra innbyggere og næringsliv. Postmottak sender all utgående post for Harstad kommune og håndterer innsynsbegjæringer i alle typer saker.

Fant du det du var på jakt etter?

Adresse og faktura

Harstad kommune - Hársttáid suohkan
c/o Postmottak, Postboks 1000, 9479 Harstad

Faktura-adresse: Send EHF til 9908:972417971

Besøksadresse: Asbjørn Selsbanes gate 9
Org.nr.: 972417971

Konto: Bruk mottatt faktura ved betaling. Kontonummer på faktura krever kid-nummer. Skal du betale inn uten kid, ta kontakt med regnskapsenheten@harstad.kommune.no

Kontakt oss

Sentralbord
Tlf: 77 02 60 00
postmottak@harstad.kommune.no

Vakttelefon vei, vann og avløp
975 26 000

Vakttelefon barnevern
916 27 960

Følg oss

Facebook
Instagram
X
LinkedIn
YouTube
Flickr

Kommunedirektør
Lasse Hagerupsen

Ordfører
Else Marie Stenhaug

Kommunikasjonssjef/nettansvarlig
Øivind Arvola