Om cookies A A A Høy kontrast RSS YouTube Flickr
AvtaleGiro/eFaktura Meld deg som frivillig Organisasjon Kontaktinfo Nettkart English
Harstad kommune
Logo Trygge lokalsamfunn/Safe Community
Du er her: Hjem/Tjenester/Serviceklage

Serviceklage (klage på tjeneste eller ansatte)

Klagen må ha sammenheng med tjenester som kommunen yter eller skal yte. Problemet kan være at du ikke har fått tjenesten, at du har fått en for dårlig tjeneste eller at du ikke er fornøyd med måten du er behandlet på av en kommunalt ansatt. Kommunen ønsker også tips eller forslag til forbedring av tjenestene.

Hvorfor klage?
Harstad kommunes klage-/forbedringsordning skal bidra til at utvikling av kommunens tjenester skjer i samspill med brukerne og innbyggerne. Gjennom ordningen sikres en systematisk registrering og oppfølging av tilbakemeldinger fra innbyggerne. Forventninger til og erfaringer med kommunens service og tjenester blir synliggjort. Kommunikasjonen mellom innbygger og den kommunalt ansatte bidrar også til å skape tilgjengelighet og nærhet, og dette er en forutsetning når målet er samspill og tillit som virkemiddel for å utvikle og forbedre tjenestene. Du kan lese mer om kommunens klageprosedyre her.

Klage kan sendes på e-post til postmottak@harstad.kommune.no eller via Edialog

Edialog (kryptert kanal) bør benyttes om klagen er av sensitiv art. E-post kan benyttes til andre typer klager eller forbedringsforslag.

 

3. februar 2011
Sist oppdatert: 14. september 2017
Powered by CustomPublish AS