Det handler om å utvikle en kultur der systematisk forbedringsarbeid er en del av hverdagen. Vi ønsker at innbyggerne skal oppleve tilpassede tjenester av god kvalitet. Forbedringstankegangen må derfor prege hele organisasjonen i planarbeid, opplæring, rapportering, styring og daglig drift.
For å oppnå dette skal vi:
- Ha medvirkning fra ansatte. Det er de som har erfaring fra egen arbeidshverdag.
- Stille spørsmål med etablert praksis.
- Involvere tillitsvalgte og verneombud. De er gode partnere for å sikre forankring og gode resultater.
- Forbedre arbeidsflyt ved bruk av utvalgte metoder og verktøy.
- Ansatte i Harstad kommune finner dette på intranett
- Involvere brukere/innbyggere. Hva er deres erfaring og forslag til forbedring?
- Samarbeide på tvers av tjenesteområdene samt i møte med den enkelte mottaker av tjenesten.
Kontakt:
Har du spørsmål eller lurer på noe innen kontinuerlig forbedring? Ta kontakt.
Monica Katrine Lindstrøm
Utviklingsveileder
Send e-post
Mobil 91194145